Usein kysyttyä

Tälle sivulle olemme koonneet verkkokauppaan liittyviä kysymyksiä ja vastauksia. Voit olla myös yhteydessä asiakaspalveluumme: asiakaspalvelu@gummerus.fi

Miksi en ole saanut tilausvahvistusta sähköpostitse?

Oletko tarkistanut roskapostikansiosi? Jollet saa sähköpostiisi tilausvahvistusta välittömästi tilauksesi jälkeen, olet ehkä antanut väärän sähköpostiosoitteen tai tilausta ei ole päätetty oikein. Tässä tapauksessa ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin selvitämme tilanteen sinulle!

Kuinka voin peruuttaa tilaukseni tai muuttaa sitä?

Jos tilaustasi ei ole vielä pakattu, voit peruuttaa sen tai tehdä siihen muutoksia, kuten vaihtaa toimitusosoitteen. Peruutustilanteissa palautamme maksun heti tilillesi. Huomioithan, että raha näkyy tililläsi 1–2 vuorokauden kuluttua. On kuitenkin mahdollisista, että tilauksesi on jo pakattu tai se on jo kuljetuksessa. Näissä tapauksissa muutokset eivät enää ole mahdollisia. Otathan meihin yhteyttä pikimmiten, niin tarkistamme tilauksesi tilanteen!

Missä tilaukseni viipyy?

Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen!

asiakaspalvelu@gummerus.fi

Tilaukseni on vaurioitunut, mitä voin tehdä?

Pahoittelemme, että olet saanut viallisen kirjan! Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin hoidamme asian kuntoon.

Olen saanut väärän tuotteen.

Olemme pahoillamme! Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme, niin selvitämme asian ja lähetämme sinulle pikaisesti oikean kirjan.

Paketissani ei ollut kaikkia tilaamiani tuotteita.

Jos tilauksestasi puuttuu tuotteita, on varastollamme silloin luultavasti tapahtunut virhe pakkaustilanteessa. On myös voinut käydä niin, että tilaamasi kirja on loppuunmyyty, eikä tieto tästä ole ehtinyt päivittyä vielä verkkokauppaan tilausta tehdessäsi. Tällaisessa tapauksessa tietenkin hyvitämme sinulle kirjan hinnan. Mikäli paketistasi puuttuu tilaamiasi tuotteita, otathan meihin pikimmiten yhteyttä.